Tuesday, May 4, 2010

emo mode

salam.......dh 2 minggu fkiran aku asyik serabut jer..mcm2 hal yg jadi kt aku smpai aku dh x lrt nk tanggung...ada sowang mamat yang giler+sewel+mengong+sengal yg kaco lam idup aku..ntah pepe komen and msg yang dia antar kat fb aku yg wat aku jd x tnteram.. kdg2 tu rs nk nangis jer bila jd cmni tp aku kna than gak..aku dh pnat sngat ngan semua gangguan ni..rs cam nak lari jer dr smua ni...ermm bukan tu jer..aku juga terpaksa wat kptsn yng plaing bsar lam idup aku, aku kna mntk break off dr bf aku coz aku dh x lrt nk berkongsi kasih ag..cukuplah sethn lebih aku mnjdi no.2 lam idup dia..aku x rs aku mmpu untuk jadi wife no.2 krana aku tau x dak pmpuan yg nak berkongsi kasih..lebih baik aku mengundurkan diri wpun aku tau atinya akn kecewa n benci aku..dia dh ckp mcm2 kat aku since aku mntk break off kat dia tempoh ari..dia ckp aku permainkan perasaan dia tp dia x phm yg aku terpaksa wat camni wpun aku sndri sedih tp aku x leh tnjuk kat dia yg aku sdih ngan tuduhan yng dia bg..ni pun utk kebaikan dia n kebahagiaan family ida...keroro mintak maaf yer kiyoshi..terpaksa lukakan ati kiyoshi.........sowie200x :(

No comments:

Post a Comment