Tuesday, July 27, 2010

Mr K***R*** part 2

k aku cntinue lik ek...one day before , aku ingt ag trikh tu 21/4/2010..mlm pas abis kije, dia nk jmpa aku kat sek.13 n mintak aku amek dia kat apartment dia n kuar g mkn...ms g mkn tu ,barulah dia buka citer rupanya2 dia dh mula ushar aku ms aku pkai bju kebaya pendek wktu training..dia ckp dia rs lain sngt ms tgk aku ms tu..dia rs xtentu arah n x dpt nk beri perhatian dlm klas training n sbb tu dia pindah ddk blkng coz dia xleh nk tgk aku..hahhaaha..aku trs glak kat dia ms dgr dia buka rahsia tu...aku ckp patutlah, jd snyap semacm masa lam klas n masa group dscussion dia cam lari jer tgk aku,coz dia suka bising n bnyk ckp lam klas..rupa2nya pasl tu..hahahahaa.aku tnya lik pasai per jd cmtu, dia ckp dia x leh tgk malay girl pakai kebaya..oh ya lpa nk gtau c R ni non-malay k..kaum per xyah lah nk gtau ek..yg pentg warganegara malaysia..hehehee..aku mmg glak besar giler..sory ek pasl gelak kat awk, coz rs klakar sngt..huhuhuhu.after dat, dia trus tnya cmna kitaorg punya date sok dat means on 22/04/10..aku ckp no hal jer. n dia trus tnya kita ni kuar sbg per,aku trus ckp, kita kuar coz kita kwn kn..dia snyap n trus ckp can i hold ur hand masa kita kuar nnt..aku snyap n say no problem ok jer..hehehee...n he say cant wait dat day..i just smile..:)...cntinue part3

No comments:

Post a Comment