Tuesday, July 27, 2010

Mr K***R*** part3..ending..


cntinue....tibalah 22/07/10, aku ngan dia kuar date g midvalley n the curve..ms dkt midvalley kitaorg just g tgk wyg n jln2 jer tp x lama kitaorg kat situ coz masa kitaorg jln, ramai mata dk memandang kat kitaorg seolah2 nmpak one malay girl kuar ngan one indian guy..plik ker...kitakan 1 malaysia..x slah kan..hehehee..disebabkan rimas, dia trus ajak g tmpat len.aku ngan dia trus g the curve coz kt situ jer owg x kn nmpk kitaorg ni pelik..hhuhuhu.. disitulah bermula segalanya..ms dkt mcd, ada dak mcd tu ckp kat dia, yg awek awak tu cntik..dat means aku ler tu..hehehhee...he just smile n say thanks...hehehehe..bngga gak dia ckp..hahhahaa..aku glak giler kat dia msa dia ckp kat aku psl tu..n then kitaorg g tgk 2nd movie cite romantic comedy.ms tgk wyg tu lah, semuanya berubah, msa aku sandar kpala aku kat bahu n dada dia, he just keep quiet n aku ingt dia x selesa n bila aku nk angkat kpala aku, dia trik aku n ckp trus jer sandar..aku pun ok jerlah..hehee..gatai gak aku ni pun..hahahaaa...n abis jer tgk movie, kitorg trus blik, n dia ckp ms dia umur 27thn br dia dpt rs awek sandar kpala kat dada dia...hehhehee..rs cam klakar giler ms dia ckp cmtu..hehheee..kitorg x trus blik, trus g lepak kat stadium shah alam, semuanya berubah segalanya....

23/04/2010, 12.30am, hari yang telah menukar relationship dr buddy to couple..he say he love me n sayang yang terlampau..hehehehhee....aku ngan dia keep secret our relationship coz x nak owg len tau smpailah dia dh resign dr tmpt kije aku skrg ni..only kwn2 yg rapat jer tau... for ur infomation..i also love u mr R....:p
p/s;my Mr R disebalik mcflurry..hhehheee

No comments:

Post a Comment